Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Μύλος με τη νέα διοίκηση του ΟΤΕ - Τέλος στο σήριαλ Μπλέτσα (upd Παρασκευή 25/6)

"Δεν είναι καθηγητής ο Μιχάλης Μπλέτσας" έλεγε προ ολίγου στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών. Βέβαια, το ίδιο το υπουργείο, στην ανακοίνωσή του για το νέο Δ.Σ. του ΟΤΕ, υποστήριζε πως ο διευθυντής υποδομών του ΜΙΤ είναι καθηγητής! Οπότε καταλαβαίνετε πόσο έχουν οξυνθεί τα πνεύματα στην κυβέρνηση και στην Deutsche Telekom για το πρόσωπο (ή τα πρόσωπα) που θα αναλάβουν τα ηνία του ΟΤΕ.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως ο ερευνητής του ΜΙΤ δε δέχθηκε τελικά τη θέση του προέδρου του ΟΤΕ οπότε κυβέρνηση και DT, που είχαν σήμερα νέα συνάντηση, ψάχνουν συμβιβαστική λύση.

Οπως έγραψα και προχθές, κάποιοι στην κυβέρνηση δεν θέλουν τον Μιχ. Μπλέτσα. για τη θέση του προέδρου του ΟΤΕ. Χθες, η "Καθημερινή" απέδιδε τη διαροή του ονόματος του Μ. Μπλέτσα (αυτό το ιστολόγιο το έγραψε πρώτο) στον υπουργό Υποδομών Δημ. Ρέππα. Κατά την "Κ", ο κ. Ρέππας δυσαρεστήθηκε που δεν επελέγη κανένα από τα τέσσερα πρόσωπα που είχε προτείνει για το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΤΕ και διέρρευσε το όνομα του ερευνητή στο ΜΙΤ (προκειμένου να τον "κάψει";). Προσωπικά δε γνωρίζω τον κ. Ρέππα...

 Αυτά γράφονται στα σχόλια της καλής εφημερίδας. Στο ρεπορτάζ για τον ΟΤΕ, που υπέγραφε ο καλός και πάντα ενημερωμένος Βαγγ. Μανδραβέλης, αναφέρεται πως η κυβέρνηση δίνει μάχη προκειμένου να υπάρξει συμφωνία με τους Γερμανούς και να παραμείνει ένα πρόσωπο στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου. Υποστηρίζει, επίσης, πως η Deutsche Telekom προτιμά τη δυαρχία (δηλαδή άλλον στη θέση του προέδρου και άλλον στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου). Καταλήγει πως οι Γερμανοί προωθούν τον Π. Ταμπούρλο ως διευθύνοντα σύμβουλο. Διαβάστε εδώ περισσότερα.
Προχθές, πάντως, το δημόσιο ζήτησε από τη διοίκηση του ΟΤΕ να εκδώσει ανακοίνωση με το νέο Δ.Σ. στο οποίο παραμένει (μέχρι να υπάρξει συμφωνία των δύο πλευρών) ο Παν. Βουρλούμης. Κάποιοι βιάστηκαν να γράψουν πως θα μείνει ο Βουρλούμης στον ΟΤΕ! Βέβαια, μη βάζουμε και το χέρι μας στη φωτιά, με αυτά που γίνονται τις τελευταίες ημέρες...

1 σχόλιο:

  1. Δεν είναι πρώτη επιλογή ο Ταμπούρλος. Τσαμάζ, Αϊβάζης, Ιωαννίδης είναι κάποιες από τις επιλογές των Γερμανών που θέλουν πρώτον να ειναι δική τους επιλογή και δεύτερον να ειναι εσωτερική η μετακίνηση.
    Η κυβέρνηση έχει μπλέξει μάλλον σε επικοινωνιακά θέματα. Οι άνθρωποι που προτείνει δεν ειναι σαφές ότι μπορουν να υποστηρίξουν τα συμφέροντα του μετόχου/ ελληνικού κράτους. Οχι γιατί δεν είναι ικανοί, αλλά επειδή δεν θα έχουν το commitment που χρειάζεται.
    Δείτε τι γίνεται στην εταιρεία του Αεροδρομίου Αθηνών. Το δημόσιο έχει το 60% των μετοχών και οριζει τον πρόεδρο, αλλά η Hochtief του 40% κάνει πάρτυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή